deno1 Bizim aşılar 1 ay geç gidiyoruz suan 4 aylik ama daha geçen ay 2 aylik aşılarını oldu bu ayda rota aşısı ilk defa olacak geç kaldık birsey olmaz dimi birde asi aralarında 1 ay olması gerekiyor aşı yanar dediler o nasıl oluyor anlamadım
Seden deno1 neden gec oluyo aşılar ? Doktorun bilgisindeyse belki ama rotayi gec vurdurunca ayinda vurulduğu kadar etki etmiyomus galiba çünkü normal de 3.ayda ilk dozu oluyodu 2.aya çekmişler arkadaşım bebeğine yaptircakti, siz bi sorun nolur nolmaz
Muhasebeciana deno1 normalde en gec 3 ay 15 gunluk olmasi gerekiyor rota asisini ama sizin durumunuz farkli sanirim o yuzden en guzel bilgiyi doktorubuz verir
Esoca38 deno1 benim doktorum devletin karşılamadığı aşıları zamanında vurdurmaniz gerekiyor dedi rota için 3. Ve 5. Ayda demişti sanırım yanlış hatırlamıyorsam kağıtta yazıyordu. 3. Aylık vurdurdum mesela geciktirmeden
aslbaybars deno1 bende bebeğim 4 aylıkken rota aşısı için gitmiştim . Doktorum geç kaldın vururuz istersen ama ilerde bağırsak düğümlenmesi yapıyor geç vurulunca dedi . Öyle olunca vurdurmadım ben
deno1 Seden premature olduğu için geç olduk aşıları doğunca kilosu yoktu diye hepatit vurulmamisti 1 ay sonra vurulduk öyle geç oldu malesef
Edanurkkeless Benim bildiğim yani doktorların söylediği rotavirüs aşısı 4.ay da olmuyor geç kalınmış oluyor
delirmeceler deno1 benimde bebeklerim premature olduğun için 4.cü ve 5.ayda vurdular sağlık ocağı gün verdi ogün götürüp yaptırdık 4 şubat ve 4 martta aşıyı erkenden almayın eczaneniz muhafaza etsin gidiceğiniz gün alıp götürün aşı ziyan olmasın diye o yüzden sölemişlerdir evde muhafaza zor oluyır
Edanurkkeless deno1 doktorunuza sorun tabi ki en iyi o bilir bana doktorum en geç 3 ay 7 günlük ken vurulabilir demişti o geldi aklıma ordan söyledim en doğrusunu doktor söyler ☺️
deno1 delirmeceler bir sorun olmadı dimi geç vurulunca bi yerde şey okudum 1 ay arayla olması lazım diger asilarla falan yoksa aşı yanar biz geçen ay 2 aylik aşıyı 27sinde olduk hemşire bu ay rota aşısını 23 gün verdi 1 ay geçmedi yanlış mı biliyorum acaba
delirmeceler deno1 biz tam 1 ay arayla vurduk yanlış yönlendirme yapmıyayım ama zaten hemşiren bunları takip etmek zorunda seni en iyi yönlendirecek olan o
ayse_35poyraz bebeğim 2 ay 13 günlük yeni yapıldı 2 aylık 3 aşı bu rotavirus aşısı ne zaman yaplr ki 1 ay beklemem mi lazım birde kaç doz acaba
Msrc ayse_35poyraz rota aşısı 3.ayda yani diğer aşının 2.ay aşıdan 1ay geçmesı gerekıyor yaptıran yok cevremde fazla bende kararsızım
ayse_35poyraz deno1 3 ay 11 günlük ken olcak o zaman vakti geçiyormu acaba hiç bilmiyordum 1 ay beklemesini
ayse_35poyraz Msrc bende karar veremiyorum birde çok kusuyor oglum ya aşıyı da kusarsa boşa gder emin deglm imkânda skntlı çok kararszm ama yaptrmak daha güvenli ne olur ne olmaz
Saadet14 deno1 3 ay 3 gunluk olunca rota icin gelin dediler bize nisan 3 de gidicez insallah ben cok tedirgindim bu aşı için cok arastirdim yaptirmaya karar verdim