Eniz1907 ben 1,76 yım zorunlu sezaryen oldum çatı darlığından :D boyla alakası yok saçmalamasınlar :D çatınızla alakalı, muayeneniz sonucu sadece DOKTORUNUZ karar verebilir, sanırım herkesin doktor kesilmesi küçükken çok oynatıldığı icin :)) herkese cevabını verinn