Boyla mutlaka bir ilgisi vardır normal doğum yapabilmenin ben hemşireyim mesela boyunuzun uzun olması çatınızın genişliğiyle uygunluğuyla doğru orantılı olarak artıyor ama boyunuz değil çatı uygunluğunuz önemli. Boyunuz kısa diye normal doğum yapamazsınız diye de birşey yok mesela benim arkadaşım 1.50 boyunda normal doğum yaptı benim boyum 1.73 doktorum bile gördüğünde sen uzunsun çok rahat doğurursun demişti ama açılmam 6 cm’den sonra bir türlü ilerlemedi bebeğin kalp atışları düşünce acil sezeryana girdim.