Neslihan1903 lanadelmiyav hep öyle oluyor zaten bizlerin hoşuna giden şeyleri yapıyoruz aman eğlenin ya zaten bir kaç sene sonra annnniii ben bunu istiyorum diyecek 😂😂❤️
yokdahaneler Neslihan1903 dünyanın en mükemmel hissi. Hele o küçücük çocuk kitaptan ne anlar diyenlerin yanında,o çocuğun kitaplarla oynaması,incelemesi adeta verilen en güzel cevap. Bomboş bir kitabın içini ne kadar güzel doldurabilirsek ne mutlu bize🧡
Neslihan1903 yokdahaneler kesinlikle çok mükemmel bir his evet maalesef ben hamileyken bebeğime kitap okurken bana neler söylediler işsiz bu ya ne kadar aptalca doğmamış çocuğa millet son biçer bizimki kitap okur falan çok türlü şeyler duydum şu an videolarını paylaştığımda renkleri değişiyor eminim biz bildiğimiz yola gidelim gerisi ne isterse yapsın ❤️ Dünyayı güzel yetişmiş çocuklar kurtaracak 🤩
Neslihan1903 Edalikuzusu maşallah çok minnoşlar gerçekten bizimki okurken dinleyeceksin kim varsa yanında ona okuyor dinlemediğini fark ederse şenini yükseltiyor 😂😂 Allahım büyümüştür küçülmüşler sanki rabbim sağlık sıhhat versin inşallah hepsine ❤️
iyilik80 Neslihan1903 benim oglumda namaz kiliyor guya babasinin yaninda durup. Cok tatlilar ya masallah hepsine❤
Neslihan1903 iyilik80 oy yavrum benim maşallah rabbim onada nasip der inşallah ❤️ Bizim kız İÜ an seccadenin aştına gitmeyi tercih ediyor bakalım ilerde neler olacak ❤️
yokdahaneler Neslihan1903 takdir ettim sizi de bu yola olan inancinizi da,Allah çocuklarımızın karşısına da,kendileri gibi ahlak ve terbiye almış insanlar çıkarsın ileride,tek duam bu 🧡
Neslihan1903 yokdahaneler çok teşekkür ederim. amin inşallah annelerin sanırım en büyük korkuları bu ❤️ Hayırlı insanlarla karşılaştırsın rabbim hepsini kaderlerini değiştiremeyiz belki ama nerden ne gibi bir sorun gelir onu öğrensinler kendi kendilerine karar verecek cesarette olsunlar gerisi Allah’ın taktiri ❤️
yokdahaneler Neslihan1903 çok haklısın,tahtını yapıyoruz bahtına karışamiyoruz. Annelik delilik diye boşuna dememişler işte daha şimdiden korkular salıyor insanı 🥰