Neslihan1903 Şimdi diyeceksiniz ki 11 ay 22 günlük kızın nasıl kitap okuyor 😂 ben hamileyken başlamıştım bebeğine kitap okumaya ve hala okuyor her uyku öncesi veya oyun oynarken yaklaşıl 2 haftadır gözlemliyorum ki o da eline kitaplarını alıp bıdık bıdık gıdık gıdık bir şeyler söylüyor yani beni taklit ediyor keşke videosunu atabilsem buraya rabbim tüm bebeklere sağlık sıhhat versin inşallah. doğum günümüzde yaklaşıyor bakalım ne yapacağız. (fikirlerinize açığım).
Baakpnr- Neslihan1903 bıdık bıdık gıdık gıdık Yerim onun bıdık bıdığını, gıdık gıdığını 😅❤️ Allah bağışlasın ❤️🤲🏻
lanadelmiyav Neslihan1903 benim oğlan da bir yaşına girecek birkaç gün sonra. Beni taklit ediyor o da, inanırım yani. Karşısına geçip kitap okuyorum, elimden alıp bıdıbıdıbıdı diyor😁 Doğum günü için de, harry potter konseptli bir kutlama yapacağız.
2nartanesi Neslihan1903 bizimkine 2 yaşındayken resimlerde ne gördüyse isimleri anlatıyordu yüz ifadelrinden abla ağlıyor falan derdi simdi sayfaları yirtiyor 😔
Neslihan1903 lanadelmiyav oh maşallah çok ballılar ben ilk yaş için bir karakter düşünmüyorum 2 yaş için olabilir tabi ki ❤️ Hayırlı yaşları olsun inşallah
Neslihan1903 2nartanesi bir dönemdir o da bence yırtmasan olmuyor maalesef sağlıklı olsunlar ilk temennimiz bu ❤️
Baakpnr- 1234___ yaa ben istedim 🥺 bir arkadaşımız yazdı kötü şeyler hatırlattı helva flaan diye ben de çok üzüldüm , o şekilde Başka arkadaşlara da kötü şeyler hatırlatır diye silinmesini istedim 🥰 hiç o şekilde düşünmemiştim üzüldüm çok
yokdahaneler Çocuğa gerçekten ne verirsen onu alıyor,takdir ederim sizi gerçekten TV postlarindan sonra bunları görmek ne güzel.8 aylık kızım,bizde hep kitaplarla büyütüyoruz. Şimdi kendisi emekleyerek onca oyuncağın içinden gidip kitaplarını alıyor. Ağaçlar yavaş yavaş meyve veriyor çok şükür 🧡
Neslihan1903 yokdahaneler maşallah sizin bebeğinizde ne kadar güzel bir şey değil mi ufak ufakta olsa verdiğin emeğin karşılığını görmek ben her zaman şunu söylüyorum ben çocuk büyütmek değil yetiştirmek istiyorum. onlar bizim geleceğe bıraktığımız imzalarımız rabbim nasip ederse babamın bana aşıladığı kitap sevgisini kızama aşılayacağım ❤️
Wanderlust Neslihan1903 ayy ayni bizimkisi de 11 ay 21 gunluk dediginiz gibi eline alip sayfalari cevirip konusuyor gibi yapiyor cok seker. Masallah sizinkisine de 🧿 saglicakla buyusun tum bebekler insallah 🌸
Neslihan1903 Wanderlust ay maşallah minnoşlar çok şeker görünüyorlar gerçekten rabbim sağlık sıhhat versin inşallah hepsine 💎❤️
1234___ Baakpnr- yaa bende baya Samim buldum misafirlerimi uğrlayıp okumaya gelecektim bi baktım silinmiş ☺️
birtutamsac Neslihan1903 benim kızımda kitaptaki tabak çatalları görünce eliyle ordan yemek alıyomuş gibi yapıyo ağzına götürüp nam nam diyo öyle de kendileri çok yemek yer ya 😅😅
Edalikuzusu Neslihan1903 maşallah 🧿 benim kızımda on buçuk aylık iki aydır kitap okuyalım mi kitaplarini getirir misin dediğimde pıtır pıtır emekliyor kitapları alıyor seviyor 🥰 kitap okuyalım mi dedigimde o an agliyorsa bile susuyor heyecanlanıyor kitap sayfalarını çevirmeye çalışıyor ehhhh ehhhh diye bağırıyor. Eh ehh demesi bi seyler anlatmaya çalıştığı zaman oluyor . Çok tatlılar Allah’ım bagislasin kuzularımız 🙏 kesinlikle her şeyi anlıyorlar bir şeyi öğretmek istiyorsam onu o gün baya bı tekrarliyorum adını öğreniyor genelde ama bu kitap konusu çok hoşuma gidiyor 🥰
Neslihan1903 Edalikuzusu maşallah çok minnoşlar gerçekten bizimki okurken dinleyeceksin kim varsa yanında ona okuyor dinlemediğini fark ederse şenini yükseltiyor 😂😂 Allahım büyümüştür küçülmüşler sanki rabbim sağlık sıhhat versin inşallah hepsine ❤️
lanadelmiyav Neslihan1903 bizim de hiç aklımızda yoktu, işgüzarlık yaptık işte🌝 Kendimiz büyük fanıyız, bize eğlence çıktı😁 Amin, sizin yavrunuzun da hayırlı yaşları olsun.
Neslihan1903 lanadelmiyav hep öyle oluyor zaten bizlerin hoşuna giden şeyleri yapıyoruz aman eğlenin ya zaten bir kaç sene sonra annnniii ben bunu istiyorum diyecek 😂😂❤️
yokdahaneler Neslihan1903 dünyanın en mükemmel hissi. Hele o küçücük çocuk kitaptan ne anlar diyenlerin yanında,o çocuğun kitaplarla oynaması,incelemesi adeta verilen en güzel cevap. Bomboş bir kitabın içini ne kadar güzel doldurabilirsek ne mutlu bize🧡