Cicismoms bsclk77 vslla bacim al hic gözün kalmasin stoklu al asiri guxel indirimden aldim asiri memnun kaldim
bir_AlPaRsLaN_annesi bsclk77 3 numara külot bezi 1 buçuk 2 aylığa yakındı kullandığımda yanlışlıkla almışım cırtlı bez diye ama memnun kaldım güzeldi sızdırma yapmadı
bsclk77 honeyybee_ bilmiyorum da daha kolay takılıp çıkarılıyor bi de fiyat bakımından ucuz külot bezler :)
Sudenaz7777 bsclk77 ben yanlışla aldım 4 numara ancan 3 numara gibi hep geçiriyor az yapsa bile ve rahatsız ediyor bence baby turconun cirtcirtli olandan çok menununm
Cantur bsclk77 eltim kullanıyor. Yalnız 5 aydan aşağı kullanım bebek için rahatlatıcı olmayabilir. Aynı numara kullanıyor o.
nelmali bsclk77 cırtlı ve külot karışık kullanıyorum aynı beden ikisi de baby turko memnunum bir sorun yaşatmıyor kullanırken de elime hangisi gelirse onu kullanıyorum bir zamanlaması yok
bsclk77 Ayazmoms bende cırtlısını kullanıyorum 3 numara ama fiyatlar yüzünden külot beze geçmeyi düşünüyorum