bsclk77 3 aylikken biraz kullanimi zor olabilir canim, ben o zamanlar bi denemistim ama zorlandim dik duramadigi icin, bebeği döndürüp bi duzeltmek gerekiyor yada gece degistirirken uyaniyorlar falan, simdi 1 yasinda ama yine kulot bez aldim ayakta durabildigi icin daha kolay kullanimi stoklu alacaksan alma en azından 1 paket al marketten faln bi dene kolayina gelirse stoklu alirsin, hem beden işini de kendin denemis olursun ama ben cirtli bezle ayni beden siparis verdim