ozlem_4734 Meriyyy Ayyy aynı durumu bende yaşıyorum şuan yemin ederim ki kafayı yemek üzereyim bende İlk adetimi oldum geçen ay daha bu ay olmadım 10 gün geçti daha tık Yok hamile miyim diye korku var içimde bebeğim daha 5aylik
Meriyyy ozlem_4734 test yaptınız mı benim negatif çıkınca ben biraz rahatladım ama o da doğru çıkmazsa diye tedirgin oldum hala olmayınca ama aynı durumu yaşayanlar varmış normalmiş bence siz de çok tedirgin olmayın
ozlem_4734 Meriyyy hayır test yapmadım daha cesaretim yok yapmaya ya hamile çıkarsam diye korkuyorum ama böylede kafayı yiyorum acaba mı diye galiba gidip bir test yapacam böyle olmuyor çünkü ☺️
Linailkay Meriyyy bi adet olan benim galba hemen 🙈 40 ımdan sonra hemen adet oldum her ay düzenli 5 aylık bebeyim
Meriyyy ozlem_4734 yarın da pazar pazartesi bi test alın bence içiniz rahatlasın muhtemelen adet düzensizliği yani inşallah öyledir😬
EftelyaUmut Hilal-95 yok valla hiç olmadım ama iki gündür peçeteyle silerken hafif kanama oluyor acaba adet mi diye de düşünüyorum