Mamaların arkasında çok yazar niye zorlasın mama bitsin yenisini alsınlar ben öyle düşünüyorum yani.. Birkaç defa denedim 90cc anne sütü üstüne de 2 ölçü mama yaptım çocuk kusuyor fazla geliyor. Bazen de 4 ölçü anne sütü içiyor. Açlık durumuna bağlı ortalama yazılıyordur mama kutularına bence. Çocuğun isteğine göre davranmak en iyisi