Meliska biz de 5 buçuk aylığız bazen 120 cc bazen 150 cc veriyorum daha fazlasını da içmiyo zaten 120 verirsem 3 saatte bir 150 verirsemde 4 saatte bir veriyorum ama her bebek farklı sizinki iştahlı bir bebek demek ki evet genelde mamaların arkasnda ortalama alınarak yazıyo illa onu içmesi beklenmez bende düşünüyodum az içiyo diye ama öyle değil ne içiyosa onu verin doyunca istemez zaten