n-h-g-g hepsine atıp kullanabilirsin canım , ben hepsinde kullandım ama en son bebelac gold ile kullanıyorum 🥰 mesela kaç ölcek normal mamasından atıyorsan thickinner ı ona göre ayarlayabilrisin . Kızım 3 aylık 5 ölcek normal mama koyup thickinner ınn kendi minik ölçeği ile de 2 Ölcek ondan atıyorum :) mamaya koyu kıvam veriyor ve kusmasını azaltıyor 🥰