_ipekk18 aynı bizde dün yaptirdik iştahsızlık huysuzluk malesef arada bir hafifliyor sonra tekrar başlıyor ateş ayni bizde de 37 civarında oldu hep bize parol vermisti doktor parol verdim 3 kere dünden bu yana fitili tutmuyor atıyor o yuzden fitil işe yaramadı kucagimda uyutuyorum ilk aşida da olmuştu 1 hafta içinde anca geçmişti ama bu seferde kucağa alışmıştı simdi hafif dalmaya yakin yatağına bırakıyorum ağlarsa alıp sakinleştirip tekrar koyuyorum böyle böyle ilk geceyi atlattık bugünde aynı şekilde devam ettim