Kızlar salı günü aşı olduk 3 tane 2 bacak 1 kol hiç bir sorun olmadı o gün Perşembe gecesi ateşlendi iştahsızlık uyku hali inleme oh ih diye inliyordu yavrum biyeri ağrıyor gibi sağlık ocağına götürdük aşıdan değildir dediler ilk gün ateş yaparmış 🤷♀️ ateşi 37.5.37.9 falandı fitil ve calpol verdim bugün biraz daha iyi ama uyku hali ve huysuzlugu var dokunsan ateşine baksan mız mızlanıyor sizde durumlar nasıl oldu yan etki oldumu yardımcı olur musunuz?