gamgun ama şöyle düşün sen bu süreci hep stres ile geçirdin, mama verince hep suçluluk hissettin sütün gram azalsa stres oldun artırmak için sürekli uğraştın. Ama bazen artmaz, emzirme danışmanlarının söylediği her şeyi yapsan bile bazen artmaz. Ve sadece mama ile beslesen de çocuk gelişir büyür, bir eksiklik hissetmez,üstelik sen artık daha stressiz olacağın için daha mutlu bir bebek bile olur. Tabiki tercih sizin ama bebeğinizin bu en güzel zamanlarını stres ile geçirmeyin bence.
Doktor önerim de Elif Güney, eskiden tobbdaydı şimdi kendi yerini açmış. Çocuğun her şeyi ile ince ince ilgilenen bir doktor hassasiyetinize de özen gösterecektir diye düşünüyorum