gamgun 6 aylıkken 7 kiloydu,9 ay dolduğunda da 7 kiloydu.hiç kilo almamıştı.Bunu normal karşılıyor doktorlar.sadece anne sütü alıyor kızım.9.ay dolunca sabah öğlen akşam düzene koydum öğünlerini.şuan kilosu ideal olması gereken kiloda,boyu da öyle.9 aylık olana kadar bol bol tadım yaptırdım,tam buğday sarı buğday ekmeği yedirdim hep,eline verip.yutma ve çiğneme refleksi gelişsin diye. Şimdi ise,prasaasından soğanına, herşeyi yiyen bir çocuğum var.çok şükür.Yani demem o ki, siz bol bol çiğneme ve yutmasına katkı sağlayacak aktivitelrr yapın,bunları yapabilince,kilosu da peşinden geliyor.14 aylık olduk.Zaman çok hızlı geçiyor.