ygmrrr-1254 Erii99 her ihtimale karşı ben yaptırmayı düşünüyorum zaten sünnetide o sırada yapiyorlarmis
ygmrrr-1254 Erii99 biz üniversite hastanesine bir prof a gösterdik o müdahale edilmesi gerektiğini söyledi inşallah çok canı acımaz yavrumun çabuk gecer
Buseliii Hazalperisi merhabalar benim oğlumda yarı sünnetli dediler . Pipi deliği ucundaymıydı sizin de ? Nasıl bir süreç oldu anlatırmısınız?