ygmrrr-1254 benimde oglum yarım sünnetli dogdu neredeyse et yok yani peygamber sünneti de deniliyor oglum şuan 5 yaşında ilk bizede dediler amaliyat olması lazım die araştırdık olmaz sa ne gibi sıkıntılar olur die testisi yumurtalıkları iyiyse ilerde cocuk sahibi olmaya çalıştıgında meni çok ileri gitmez işerken ileri degil aşa dogru yapar dediler amaliyat süreci cok uzun doktor bize dakikası dakikasını izletti biz kabul etmedik şahsen yüregim el vermedi o kadar acı çekmesine siprm varsa cocuk Allahın izniyle olur