Zaman0686 yıllar önce aynısını yaşamıştım çok korkmuştum kan testlerinde kötü bir şey çıkacak diye çok şükür kendiliğinden geçmişti doktor hem grip ya da enfeksiyon gibi bir hastalıktan hem de stresli bir dönemden geçiyorsanız psikolojik olabileceğini söylemişti. Benim ki stres kaynaklıydı büyük ihtimalle çünkü işim çok stresliydi.