Kızlar merhaba bu durumu yaşayan varmı aceba ben göğüsten doktora gittim ulturasonla baktılar birşey çıkmadı göğsümde kitle ve kist yok emzirmeyi bırakalı bir yıl oldu ama koltuk altımda beze değilde şişlik var doktor muayen etti lenf bezi şişmesi hastalık döneminde olur grip olunca olur dedi ama kafama takıldı bu durumu yaşayan varmı başka doktora gitmelimiyim