E_idil_kus ben kullandım bi donem ama çıkarınca yine yiyosun 🥲 düzenli manikür bence en iyi yolu yoksa kitkit gidiyor cok zor birakmak. Ha ben hamilr kaldığımda yine berbattı ellerim dedimki bu böyle olmaz çocuğa kotu ornek olcam diye bıraktım bi anda bakim yaptım hep. Gecen aksam 1 tanesini kemirmisim farkında olmadan stresliydim