E_idil_kus Kendimi bildim bileli yiyorum oje sürünce bi müddet kalıyor sora yine yiyorum bırakmak için çok şey yaptım olmuyor kızımda benden görüp yicek varmı aynı durumda olan ne yapmalıyım önerebileceğiniz birşey varmı
cankuzularim E_idil_kus ben yutmuyorum kendimi bildim bileli hiç tirnak makamı kullanmadım kemiriyorum resmen 4 yasonda oğlumda benden göre göre aynisi yapıyor 🥴🥴 artik agzima almıyorum onların yanındayken ojeyi bile kemiriyor oglum düşünün benden size dost tavsiyesi çocuğunuzun yanında yapmayin
E_idil_kus talula hayır ama alışkanlık hastalık ellerim kötü görünüyor bırakamıyorum kızımda başlarsa kendimi affedemem heralde
talula E_idil_kus Muhakkak zordur ama bırakmaya çalışın. Hem sizin için hem bebeğiniz için. Bebekler gördüğünü yapar
E_idil_kus cankuzularim elimde olmadan yapıyorum zaten kendime söz veriyorum ama farkında olmadan sinirliyken heycanlıyken vs elim ağzımda sürekli
E_idil_kus Banu43 protez tırnak aslında bi çözüm olabilirdi ama ondada abdest sorunu var bilmiyorum nasıl bırakılır
cankuzularim E_idil_kus bende öyleyim bırakın demiyorum bırakılmıyor ama çocuğunuzun yaninda dikkat edin çok zor bi süreç millet şey ay sevgisiz cocuk tirnak yer o zaman agzina terlikle yapistirasim geliyor deliriyom
Banu43 E_idil_kus bn kararlı bi şekilde bi ara birakmistim ve duzenli kesiyordum ama bu dönemler de stres sıkıntı olunca geri basa döndüm 😒
Tweetyy E_idil_kus ben kullandım bi donem ama çıkarınca yine yiyosun 🥲 düzenli manikür bence en iyi yolu yoksa kitkit gidiyor cok zor birakmak. Ha ben hamilr kaldığımda yine berbattı ellerim dedimki bu böyle olmaz çocuğa kotu ornek olcam diye bıraktım bi anda bakim yaptım hep. Gecen aksam 1 tanesini kemirmisim farkında olmadan stresliydim
1balkizannesi E_idil_kus Ben eskiden yiyordum. Kaçıncı sınıftım hatırlamıyorum, bıraktim bidaha aslaaa..🤓
1balkizannesi E_idil_kus Nasl oldu bilmiyorum bir anda ben bunu mu yiyorum dedim gidiş o gidiş 😁 Ama yutmadim tabiki yutsak nolurdu bilmiyorum 😳🤷 Bence sende bırak bazen tırnaklar mikrop yuvası olabiliyor.
Ezgi3454 E_idil_kus üniversiteye kadar yedim neredeyse güzel bir bakım yaptırın ellerinize manikür french vs yaptırın kendinizin yaptığı değil ama ellerinizi öyle görünce yemezsiniz. 1 günde bıraktım böylece diyebilirim