Baakpnr- merhabalar kusura bakmayın geç görmüşüm yorumunuzu :)
Ben egeliyim, Karadeniz usulü bilmiyorum, bizde soğanı kavurup içine salça koyarız lahana lari küçültür kare kare gibi şekil verir pirasada dograr sonra salça da biraz kavururuz. Sonra bulgur koyuyoruz 2 3 kaşık gibi, suyunu verip kaynatiyoruz. en özel kısmı ekşisi bide kuru Bi beridir, bizim memlekette erik ekşisi yapılır hem sıvısı hem de kağıt gibi güneşte kurutulanindan. evde hangisinden varsa ondan koyulur tuz bide tabi:)