bi_mucize_annesi79 bizde meme+mama şeklinde gidiyoruz 20 gün hastanede kaldı doğduğunda ordan aptamil istemişlerdi ama gaz yaptı daha sonra sma ya geçtik onda da çişini yapmak için çok fazla ıkınıyordu bebeğim bi de sanki çok fazla doyurucu gibi gelmedi bana sma şimdi bebelac gold kullanıyoruz birkaç gün oldu buna geçeli umarım bundan memnun kalırız şu an çok sık kaka yapıyor sanırım o da mamayı değiştirdiğimizden