Hipp kullandım ilk olarak ondan beslemesinden memnundum ama biraz gaz yapıyordu aptamile geçiş yaptım memnunum ama gaz yapmasının sebebi mamayı biberonda çalkalayarak yapmanda. Bir çay veya tatlı kaşığı yardımı ile şöyle iyice çözünene kadar 30 sn falan karıştırırsan gaz yapma sorununu çok daha az miktara indirebilirsin tatlım bir de böyle dene kullandığın mamayı 🙏🏻 teşekkürler.