AsyaEE Nslacar ben 40.hafta da doğum yaptım ve 38 den sonra çatladım muhtemelen 38 in içinde doğum yapsaydım çatlama olmazdı bende 3.aydan itibaren krem kullandım allahtan benim büyük bir bölge değil şimdi çok çok azaldı
GmzSnn Ahadensar25 kremler weya herhangi dış müdahele ile sürülen birşey etki etmiyo malesef 🤷🏻♀️ Sadece estetik yollar ile düzeltiliyo ince çizgiler için gerdirmeler güzel sonuç weriyo operasyonsuz ama kalınlar için estetik şart
GmzSnn Ahadensar25 ewet istanbulda naribeyazclup war yaptırmadım ama referanslar çok iyi bende septemberda gidicem inşallah karnım we basenlerim için