Benimde göbeğinin heryeri bembeyaz çatlak, gobegimin yan kısımları ise kırmızı çatlak 😓 bende instagram da hly_guzellik diye bir sayfada çatlak kremi gördüm yorumları olumlu. Ondan denemeyi düşünüyorum. Emzirirken falan göbeğim acılacakta biri görecek diye çok korkuyorum🙈🙈