Çok geçmiş olsun çok üzüldüm. olmuşa yapacak birşey yok. Benimki 37 günlüktü hastanede yattı. Sizinki ay olarak büyük çabuk atlatır die umuyorum inşallah. Ateşi çıkarsa eklem yerlerine bez ısla koy hastanede böyle yaptırdılar bana. Burnunu sürekli temizlediler çok şükür hiç öksürük olmadı. Antibiyotik tedavileriyle bşr haftada kendine geldi. Emiyorsada bol bol emzirin.