lilbabymom merhabalar biraz geç gördüm ama tahmin etmiştim covid olduğunu, öncelikle çok geçmiş olsun, bizde iki hafta önce covid geçirdik, eşim pozitifti 4. Gün o toparlandı kızım ve ben hastalandık, benim bebeğimin de 4.5 aylık direk ateşi çıktı iki gün boyunca sürekli inip çıktı ama 37.5 un altına düşmedi, 12 saatte bir yarım ölçek calpol verdik, 38 in üstüne çıkınca bide bayağı bı soyduk, 2. Günün sonunda 36.5 gördük rahatladık, sonrasında öksürük başladı, doktorumuzun önerisi bol sıvı alımı, odasını nemlendirme ve serum fizyolojikle burun temizliği, gerçekten rahatlattı, umarım bebeginiz de çabuk atlatır, tekrar çok geçmiş olsun