6 ay önce epidural sezeryan oldum bende, ilk doğumunda genel.anestezi idi 12 sene onceki
Epidural cok daha az ağrılı gecti doğumunda ve sonrası.
Pazar günü olmussun kontrolunüz ne zaman sizin, doktorunuza bi danışın. Benim belim hic agrimadi, karnimin icin özellikle ağır kaldırınca ya da cok eğilip dogrulunca hala acıyor.
80 kiloyum ben, sgri eşiği vs de var.ik dogumda sezeryan oldugundan karnimdaki hissiyatı az vs vs
Siz doktorunuzla bi görüşün tavsiyelerine kulak verin
Bazen enfeksiyon akıntı olabiliyor dikişlerde o da agri yapabiliyor