GizemElf Merhaba hanımlar geçtiğimiz pazar günü epidural normal doğum yaptım hala bel ağrısı, karın ağrısı ve bacak ağrılarım var normal mi?🌸
Yarenysra GizemElf normal canım ,ben 4 ay oldu doğum yapalı karnım belim hayla ağrıyor usutunce dikis yerleri bile sızlıyor kendini sıcak tut , karnını da sarabiliyorsan sar canım ❤️
NehirVolkan GizemElf benim spinal oldu 3 ay önce bugün ağrım oldu ben de çatlak var özellikle o yerler . Geçmiş olsun
Yarenysra GizemElf onu biliyorum canım epidural normal doğum demişsin onu sordum 😀😀😀 bende epidural sezeryan doğum yaptım
MissMisfit_ Yarenysra epidural prenses doğum oluyor normal doğumda sancıyı çekmiyorsun belden aşşağısını uyuşturuyorlar yani
Yarenysra MissMisfit_ biliyorum teşekkür ederim 🙂 bende oldum epidural ve vücudum narkoza tepki verip uyusmadi tamamen 😀
Momyy1 Bende de hala devam ediyor 2 ay oldu dogum yapali belimde agri bilmezdim simdi az birsey ayakta durayim hemen agriyor.
Ogretmenanne52 19 ay önce doğum yaptım hala ağrıypr belim . Tabi yorgunluk , çocuğu kaldır indir etkiliyor