Tecrubelianne ben yaptırdım, bir sorun yaşamadık. Çok çok nadir yan etki yapabiliyormuş ama inanın o iğne olmadan doğması bebeğe daha büyük zarar verir, doktoru ne diyorsa uysun bence arkadaşınız hiç bir doktor hastasına zarar vermek üzere bir tedavi düzenlemez, güvendiği bildiği takipli doktoruysa hiç sıkıntı etmesin