Tecrubelianne 32. Haftada vuruldum ben erken doğum riskim vardı 35. Haftada doğum yaptım 3 kilo sağlıklı doğdu şükürler olsun , iyi ki vurulmuş ki bence önemli . Astım , alerji diyenler olmuş kızım alerji dönemi geçirdi ama 4 buçuk aylıkken bitti yani bunujpa alakalı olduğunu düşünmüyorum. Doktorum bu konuda hep bunun önemli olduğunu vurguladı