Hulya00 1.5 sene çocuk olmayınca kendim gittim doktora hormonlarına bakalım dedi kan verdim . Kan sonucunda çıktı yükseklik 3 ay ilaç kullandım düşmedi 4.ay içinde sadece 2 tane hap olan bi ilaç verdi ilacı yarıya bölüp haftada 1 tane içtim güçlü bir ilaçtı . İlaç bittikten sonra hemen gebe kaldım. Sizin gebelikle ilgili probleminiz olmadığı için ne testi ister bilmiyorum ama prolaktin testi ister diye düşünüyorum.