Merhaba anneler,
2.5 yaşında oğlum var temmuzda 3 olacak geçen sene yazın memeden kestim kolaylıkla fakat halen gögsümü sıkınca sarı renkli süt geliyor ve çevremdekiler bunun normal olmadıgını neden hala kesilmedigini ve doktora görünüp ilaç kullanmamı öneriyor sizinde böyle bi durum yaşamış bilgi sahibi olan kişilerden bilgi alabilir miyim