Nurselihiranur doktorları anlamak zor ya … bende hasta oldum geçenlerde bana zinc yazmış kaç kez tembih ettim emziriyorum bebeğimin alerjisi var diye verdiği o ilaçtan sonra çocuğum mahvoldu kakada kan çoğaldı uykusuzluk huzursuzluk çocuk doktoruna fotoğraflarını çektim ilaçların onu sakın kullanma seni bile çok kötü yapar yan etkileriyle bebeğe yapması çok normal direk çöpe at dedi 🤦♀️