Hemsireannis Miyonunannesi 19 vicco mağazada denedim şuan o bile baya büyük geldi 2 3 aya tabi nasıl olur bilmiyorum
Hemsireannis biryazmasali evde 20 numara var canım ama çok büyük oluyor mağazada da 19 denemiştim oda şuan büyük oldu beklesem mi acaba 10 ay olmasini filan
biryazmasali Hemsireannis aslında çok hızlı büyüyorlar ama şuan yürüyormu acaba ? 18 numara alsanmı çünkü giymesi önemli yürüyorsa şöyleki evde bile giydirdiö ben içe basıyordu 1 saatte olsa
Strongmomm Hemsireannis Hemsireannis büyük alırsanız uca basar oda ayakkabı tam kullanmasını engeller
Hemsireannis biryazmasali yok canım yürümüyor biz biraz yürütüyoruz evde tutup ama hiç değilse bı yere çıkarken bile ayağına giydireyim dedim bide trendyolda indirim vardı 108 TL ye geldi vicco o yüzden almak istedim😀
biryazmasali Hemsireannis bence onun için gerek yok patik giydirin annesi 🥰 yürümeye başlasın öyle alın yoksa gereksiz bence
bikerem Hemsireannis bu kis 2 kere bot almak zorunda kaldim inanin. Yerinizde olsam yaza giyecekse simdi almam,birden buyudu ayaklari,10 aylikken yurudu 19 ile basladi. Kis basi 20 aldim botu yani 1 yasindaydi ,Simdi 17 aylik 23 numara
bikerem rua_da_senhora_das_verdades rica ederim,ayakkabi hastasi biriyim ciddi anlamda hastasiyim, ama rahatlik hafiflik esneklik ve bilek destegi cok onemli