Hemsireannis Kızlar şuan 8 ayligiz vicco ilk adım ayakkabisi alacağım ayağınızda biraz minik ama tombik evde bı tane vicco var ucu baya boşluk kalıyor o 20 numara 19 alsam nasıl olur ki çünkü 2 3 ay sinra giyer şimdi ayağı 10 cm vicco 19 numara 11.8 cm 2 3 ayda ne kadar büyür ki ayakları
biryazmasali Hemsireannis ben 19 olur bende o numarayl başladım ilk adımda tam olması lazım çünkü bende vicco kullanmaştım çok da memnun kaldım
bikerem rua_da_senhora_das_verdades Türkiyede sadede ayakkabi uzerine calisan başarılı bir marka. Digeri kifidis. 3.nun adini unuttum hic tercih etmedim. Vicco ilk adim ici anatomik oldugundan kesinlikle oneririm
rua_da_senhora_das_verdades bikerem Teşekkür ederim. Bebeğim henüz 9 aylık. Araştırma fırsatım olmamıştı. Yavaştan bakmam iyi olur 😌
Hemsireannis stella ya 20 evdeki ama baya boşluk var direk ayağından çıkıyor iyice kararsız kaldım valla
bikerem rua_da_senhora_das_verdades rica ederim,ayakkabi hastasi biriyim ciddi anlamda hastasiyim, ama rahatlik hafiflik esneklik ve bilek destegi cok onemli
bikerem Hemsireannis bu kis 2 kere bot almak zorunda kaldim inanin. Yerinizde olsam yaza giyecekse simdi almam,birden buyudu ayaklari,10 aylikken yurudu 19 ile basladi. Kis basi 20 aldim botu yani 1 yasindaydi ,Simdi 17 aylik 23 numara
Verammmm Benim de bebisim 10 aylik bende ayakkabı düşünüyorum vicco ilk adım ama önümüz yaz sıcak havalarda da onu giyebilir mi yoksa ekstra sandalet tarzı ayakkabı da gerekli mi kararsızım ayakkabı da uygun fiyatlı bisey değil ki 2 çeşit alıp almamak konusunda kararsız kaldım siz nasıl yapcaksiniz yaz boyu tek ayakkabı yeterli mi
Hemsireannis Verammmm ya anka ilk adım beğendim ben onun yakacagini düşünmüyorum aslında mayısta 10 aylık olacak yaza belki bir iki adım anca atar belki de yürür ama hiç değilse ayağında dursun istiyorum tek çeşit alırım canım şimdilik
Mczm Biz de iki yaşındayız hala vicco giyiyor ama her ayakkabısında numara değişiyor deneme şansınız varsa deneyerek alın bazı ayakkabıları çok hafif severek kullaniyoruz biz
Hemsireannis Mczm internetten alacaktım canım ama haftasonu civilde denemiştim 19 bile geniş gelmişti 😀 tabi biz 2 3 ay sonra giyeceğiz o zamana ne olur onu bilmiyorum iste
Strongmomm Hemsireannis Hemsireannis büyük alırsanız uca basar oda ayakkabı tam kullanmasını engeller
Miyonunannesi Hemsireannis Ama suan8 aylık diyosun canım 19-20 olarak olan numaralar var onlara bı bak ama 20 al birde kalıptan kalıba değişiyo syakkabılar ucuz degıl yaz boyuda giyecek o yuzden benım kızımında kısa ama tombık ayakları ilk yürümeye 10 aylık basladı 19 giydi ama 2 ay anca giydi 20 ye gectık
Hemsireannis Miyonunannesi yaa evet canım ayakkarimiz kısa ama tombik bizimde yani şuan panduflar bile ayağına büyük geliyor 17 numara ayakkabı patik filan denedim wakikide hepsi ayagindab çıktı
biryazmasali Hemsireannis aynen tam olması gerkiyor zaten ama deneme şansınız varsa deneyip alın derim
Hemsireannis Miyonunannesi 19 vicco mağazada denedim şuan o bile baya büyük geldi 2 3 aya tabi nasıl olur bilmiyorum
Hemsireannis biryazmasali evde 20 numara var canım ama çok büyük oluyor mağazada da 19 denemiştim oda şuan büyük oldu beklesem mi acaba 10 ay olmasini filan