Bellaesmer YigitK 800 tl fatura geldi banada 285 cıkti gercekten sasırdım herkese 350 500 arasi cıkmıs odemenız hazırdır diyor bundan sonrakı surec nasıl oluyor acaba
YigitK Bellaesmer faturayla verdikleri paranın arasındaki o koca uçuruma bakın yarısı bile değil resmen😂 pttden gidip parayı çekeceğiz galiba
Yaseminozklc Herkese değişik yattığımda gore eşlerin maaşına göre mı hareket ediliyor acaba gelir gider kaç hane yaşıyor ev kira mı değil mi vs. Yoksa niye herkese farklı yatsın ki
YigitK Yaseminozklc evet tabii oraya girdiğiniz bilgiler dikkate alınıyor fakat benim takıldığım nokta 450 tlden başlayacak diyip bu kadar düşük miktar yatırılması
Miskokulum22 Visnelivotka başvurdum ama dogalgaz abone numarasını bulamadım ama açıklamaya dogalgaz yardımı yazdım inşallah okur
Eslemsi Yatanlarin gelirleri ne kadar yazabilir mi. Benim esim 5500 aliyor kabuk edilmemis ondan merak ettim soruyorum
YigitK Eslemsi asgari ücret ile çalışıyor eşim. Eğer üzerinize ev araba falan varsa ondan çıkmamış olabilir
Miskokulum22 YigitK dogalgazin d3gil elektriğin abone nosunu istedi elektrik faturası da gelmiyor bize eşim netten ödüyor
YigitK Miskokulum22 anladım. Onu da bulabilirsiniz aslında eğer İstanbul’da yaşıyorsanız arama yerine boğaziçi yazıp fatura öder gibi tıklarsanız orda abone no yazıyor :) umarım yardımcı olabilirim💐
YigitK Eslemsi genelde üzerine ev araba olanlara çıkmıyor ama size neden çıkmadı inanın bilmiyorum🤷🏻♀️