Mervexxx hiçbir dönemi ilk aylar gibi zor olamaz, ağlıyor neden ağlıyor bilmiyorsun,uyumuyor, gazı,sık sık hastalanmasi, emzirmesi, uykusuzluk apayrı zor bir durum derken insan çöküyor resmen.Buyudukce herseyi düzene giriyor yemesi ,uykusu vs.en önemlisi de derdini anlatıyor. Ac olduğunu, uykusu olduğunu, hasta olduğunu kısacası her derdini anlatınca hersey daha kolay oluyor…