Miktara çok takılmayın bence. oğlum ek gidaya başladığından beri ne versem yer devamını da ister ki sağlıklı olsun diye şeker, pirinç unu,irmik vb gereksiz şeyler kullanmadığım için lezzetsiz olur, iyi de emer ama çocuk ne kilo aliyo ne boya gidiyo. Doktor biraz abartmış bence sıkmayın canınızı. Açlıktan zayıflıktan ölen çocuk yok sonuçta illaki bir gün yiyecek rahatlatın kendinizi.