Saçmalama. Bebeğin için en en iyisi sensin. Her bebek farklı sende biliyorsun. Ece ne kadar yemek istiyorsa ver bence. Kusması bitti demiştin yemeyi ona bırak baktın rahatsız oluyor o zaman miktar belirlersin. Nil son bir kaç gündür her öğünde yarım su bardağı kadar yiyor neredeyse 1 çay bardağı gibi bazen bu miktarı ikiye bölerek bitiriyor. Zaten bir sorun olmuş olsa belli eder, aç olsa yine farkettirir. Hiç üzme kendini biraz daha yeme kültürü oluşsun toparlar bence aradaki farkı