Umayumayumay lulusmom günü nitratlı bir çubuk var doktor 2 dakikalık bir sürede yakıyor. Benim kızımın göbeği de akıyordu. Yakıldı ve bir daha akmadı. Acı verici bir işlem değil bu arada.
Payidar Benim oğlumun göbek bağı yukarıdan kesilmişti düştükten hemen sonra gümüş nitrat ile yakıldı . Korkulacak bir şey değil 🌸
Cnszeze lulusmom gümüş nitrat çubuğu var kulak çöpü gibi birşey onu sürüyorlar can yakıcı birşey değil. Bende yaptırmıştım hiç birşey hissetmedim
lulusmom makinistanne canım valla göreceli bir şey sordun gibi geldi tam emin değilim neye göre kısa neye göre uzun yani ne çok kısa ne çok uzundu normaldi diye düşünüyorum neden ki etkisi mi var
makinistanne lulusmom yani bizimki klipsin üzerinde hiç parça yok denecek kadar kısaydı. Çocuk Dr ondan erken düşüp kanama yapmış olabilir dedi
Erda lulusmom bizim göbeğimiz 7.gün düştü o gün sünnet ettirdik doktor göbeğini görünce uzun kibrit gibi birşeyle yaktı sadece değdiriyor hatta bebeğimde dil bağı varmış ileride konuşmada zorluk Yaşar dedi emmesi zor olur dedi onu da kesti
Mrzz lulusmom benim bebeğime de yapıldı göbeğinden kan değilde iltihap gibi bir akıntı geliyordu 1 dakikadan bile az sürüyor öyle ucunda ateş gibi bir şey yok ince çubukla göbeğine bir şey yapıyor hiç ağlama falan da olmadı korkmayın
Tugbaaritaylan lulusmom merhaba benim de 15 günlük kızımın göbeğini yaktılar kaç gün sonra banyo yaptırabilirim göbeğine bir zarar gelir mi doktorlara sormayı unuttum siz ne yaptınız acaba
Mahir4763 Tugbaaritaylan geçmiş olsun benimde oğlumun göbeğini aynı şekilde yaktılar, yaktıkları hemen sonra sızıntı iltihap gibi akıntı oldu sizdede öyle oldumu