lulusmom bugün benimde bebeğimde gördü doktor, çocuk cerrahına yönlendirdi, inçe bir tütsü çubuğu gibi bişeyle etrafını temizledi (yakmak dedikleri şeyi yaptı) cumartesi gününe kadar iyileşmezse göbeğe anestezi uygulayıp küçük bir cerrahı müdahele uygulayacaklar :( akıntının sebebi göbeğin düşerken içinde parça kalması