ellerimtombik1 minikkira Ay evet öyle valla yanından gidiyorum uyanıyor neden çünkü meme aramış bulamamış 😅
2maviboncuk minikkira Benimkide keşke oturarak emse resmen emerken amuda kalkıyor asla rahat durmuyor niye böyleler acaba ben kıçında kurt heralde diyorum ama 😄
minikkira 2maviboncuk çok meraklılar, sanırım ondan böyle çünkü durup etrafı izliyor bizimki 🤷🏻♀️ Bilemedim bende 😁
rua_da_senhora_das_verdades minikkira Yorucu mu? Bence eğlenceli 😅 bebeğim uzun süredir böyle emiyor. Bense destek oluyorum. Ona göre pozisyon alıyorum.. Ne zaman başladığını hatırlamıyorum ama henüz geçmedi.. Geçeceğini de sanmıyorum. Ama ben sorunda etmiyorum. O nasıl mutluysa 😌❤
minikkira rua_da_senhora_das_verdades bizimki suratını tam kapatıyor göğsüme, burnu falan kapanıyor nefes alamıyor birde onunla uğraşıyorum 🤦🏻♀️😀 emme süresi uzadığı için bana yorucu geliyor maalesef. Napim artık, yalnız değilmişim. olsunlar da 🤷🏻♀️💜
Ayse2011 minikkira kız 😂😂 bende resmen mememi agzından sökmeye çalışıyorum şekilden sekle girmesi yetmez gibi bide o minik iki tane çıkan dişleriyle ısırıyor bagırıyorum gülüyor 😂 ağlıyorum artık sinirden kopardı resmen uçları suan benim oglumda 7,5 aylık
minikkira Ayse2011 ayyy birde ısırıyor he 🤭😀😀 bizimki uyurken bilinçsiz ısırıyor normalde öyle yapmıyor Allahtan. Sen bağırınca gülüyormuş ya, onu oyun haline getirmesin dikkat et 🤭😀
Ayse2011 minikkira normalde çok korkak güzelce emip doyunca bırakmayıp uzatıyor bi güzelde agzında süzdürüyor artık uçları mersine kadar uzandı 😂
minikkira Ayse2011 😁 ahh bebeğim yaa insan kıyamıyor da. Canları sağolsun napalım 🤷🏻♀️😍 Allah yardımcın olsun 😀