Bebeğim oturarak emmek istiyor. Emiyor geri oturuyor. Oturdugu yerden göğsüme uzanmaya çalışıyor, uzanamayınca sinirleniyor. Ya da emiyor, oturuyor, geri yatıp bir daha kalkıyor. Uykusu varken bile bu şekilde. Bu arada bebeğim 7 aylık. Geçici bir süreç mi bu? Başına gelen var mı ? Aşırı yorucu oluyor emzirmek artık