Oglum 13 aylık 8. Aydna beri baby turco 5 numara kullanıyorum hatta marketlerde kalmıyor kapış kapış o kadar tutuldu biz çok memnunuz pişik tasirma sızdırma yapmıyor ben beğeniyorum keske doğduğunda alsaymisim indirim dönemlerinde 2.si 1 TL oluyor oda 3 aya yakın gidiyor bez derdimiz kalmıyor sleepy iz yaptı bacaklarında oğlumun bende hiç almak istemedim