Annelojist Sleepy bezden baby turcoya geçen varmı? Pişik vs yaptımı? Ve memnunmusunuz 🥰 sleepy kullanıyoruz şuan ama fiyatlar uçtu gitti bende baby turcoya geçelim diyorum pişik yapar diye korkuyorum 🙄
Alii07 Annelojist ben kullandım bir sıkıntı yaşamadım. Hatta fiyatlardan dolayı başka bezde denedim ama baby turco gayet sleepy nin yerini tutabiliyo bi deneyin bence :)
Minisin_annesi Annelojist hemen hemen aynı biz 1 buçuk yaşına kadar kullandık 1 aydırda turcoya geçtik değişen bisey olmadı
Aryasmommyy Annelojist bende geçtim hiç pişik yapmadı aksine daha kaliteli geliyor bana tavsiye ederim.
Annelojist @Aryasmommyy külot bezi kullandınız mı peki 3 aylığız kullanışlı olur mu acaba kullananvar mı 🙄
Azolili Annelojist külot bez bana kışın kullanışsız geliyor ve bebeğiniz daha kucak bebeği. Külot olanı giydirmek için alt tarafı komple soymak gerekiyor sürekli. Kışım xor yazın pratik diyebilirm. Ayakta olunca özellikle hemen giydiriliyor
Elibes Önce baby turco sonra sleepy kullandım ikisinde de sıkıntı yaşamadım baby turconun külot bezini almışım yanlışlıkla biraz iz yaptı o yüzden sleepy nin cırtlı bezine geçtim.
Elifkskl Annelojist ben geçtim sleepy den pişik yapmadı bizde çok şükür. Biz sleepynin hem ıslak mendili hem bezini kullanıyorduk ikisinide değiştirip baby turco aldım ıslak mendili de sleepye göre daha güzel bence
[silindi] Elifkskl Turconun kalıpları dar diyorlar sleepye gore oyle mi gercekten. Sleepyde kulot bez 5 kullaniyorum turcoda aynisi mi almaliyim yoksa 6 mi aliyim
Sultan2 Annelojist baby turco doğadan kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım sleppyde kullandım ikisini aynı kullandığım bile oldu hangisi incirindeyse onu alıyorum
ilknur-3 Sleepy kullanıyordum ve fiyat artısı nedeniyle baby turco ya gectim ki iyiki de gecmişim cok memnunum. Oglumun teni cok hassas dokunsan kızarır. Sleepy den daha kaliteli bana göre. Sızdırma yapmıyor hiç
minikbirsuperisii00 Bebeğim doğduğundan beri beybi turco kullanıyorum memenunum başka bir bez kullanma gereği duymadim