zeyneppdeva Benimde iki çocuğum var.Birisi daha yeni 5 yaşına girdi biride 7buçuk aylık.Benimde kafamda huni ve ağzımdada hani oluyorya kaynana dili denilen üfledikce uzayan düdük benzeri şey ondan var🤯Biri peşimde biri tepemde☹Hiç uyku uyumuyorlar.Küçük olan ilk aylar gazlıydı 3 aylıkken gazı geçti sonra diş belirtileri cıktı ortaya 6 aylıkken ilk dişini çıkarttı şimdi ikinciyi çıkartıyor ama ben kendim diş cıkartsaydım inan bukadar zorlanmazdım öyle söyleyim🤕Gece 637895321 kez uyanır meme ağzından düşmez.Yatakta hacıyatmaz gibiyiz🙃büyüğümde küçüğü kıskanma krizleri geciriyor bide pandemiydi kıştı derken yavrum eve tıkıldı kaldı onunda saldırganlığı var.iştahsız ayrıca yemek yemez bende kendimi yer bitiririm💣Ev evlikten çıktı dip köşe temizlenek duruyor🤕Offf💨Yazsam daha uzar bu liste.Ama allahın izniyle büyüdüklerinde hepsi gececek.Hele bi şu bebeğimide memeden keseyim cocuklarımı memlekete banannesiyle dedesinin yanına bırakıp kocamla gecikmiş balayına gideyim inşallah allahım nasip ederse🤪İşte ozaman elemi kederi atarım üstümden💃