herkese merhaba 3 yasinda bir kızım ve 3 aylık bir oğlum var ve birde kafamda hep hayali duran hunim😅sabır taşı olsam çatlardım ama hala yıkılmadım ayaktayım..ev ev değil tımarhane gibi resmen biri paçamdan düşmez öbürü kucağımdan🤦♀️ruh halim berbat..öldürmüyor ama süründürüyor mübarekler😅benim deneyimli annelere sormak istediğim bişey var bu durumlar geçcek mi bu bebeler büyüyünce rahata ercek miyiz eteri gitcek beteri mi kalcak yoksaa oh be iyiki ufağıda aradan çıkarmışım diceğim günler gelcek mi benim gibi olanlara belki motivasyon olur bize güzel şeyler söyleyin lütfen😋🙏🥰