Bir de süreç biraz sıkıntılı, ölçü alınıyor o sırada dişler küçülüyor. Geçici kaplama yapılıyor ama dişlerin ölçüleri tam oturana kadar onları kullanıyorsunuz. Çok zordu inanın. Diş etine tam oturabilmesi için kalın bi ip gibi bişey geçirip alıyorlar ölçüyü. Şimdi bile yazarken acısını anımsadım. Benim yaklaşık 1,5 ay sürdü. 4 sene önce özelde 18 bin ödedim. Ki tanıdığımızdı bana indirim yaptığı halde fiyat bu şekildeydi. Bir de dolar üzerinden sanırım malzemeler. Şimdi 3 katı olmuştur bence.